søndag 6. oktober 2013

Happy sunday

I dag begynte søndagen med en søt epost fra Har en drøm om at jeg hadde vunnet et gavekort fra Ruth & Rudolf. Jeg har siden da strålt som ei sol. Gavekort er jo så herlige, for da kan man bruke opp alt uten å få dårlig samvittighet. Resten av dagen har gått med på å rydde ut og vaske drivhuset mitt, og gjøre hagen klar for vinteren. Det er så godt for kropp og sjel å få litt frisk luft. Og det har det dessverre ikke blitt så mye av i det siste, for den stadig voksende magen min har gjort meg både sliten, trøtt og kvalm, så når jeg har kommet hjem fra jobb, har jeg stort sett ligget på sofaen.

Jeg kjenner det kribler i fingrene til å starte med juleblogginga, men det er kanskje litt tidlig enda? Jeg syns jula er nesten bedre FØR jul. Kvelder med stearinlys, peisbål og julepyssel.  Men vil ikke erte på meg noen enda. Når synes dere det går an å begynne?


3 kommentarer:

  1. Gratulerer sååå mye :-)
    Masse fint i nettbutikken der nå ;-)

    SvarSlett
  2. Gratulerer sååå mye :-)
    Masse fint i nettbutikken der nå ;-)

    SvarSlett
  3. Gratulerer så masse,ein herlig kvardagsglede som du kan glede deg over❤️Du finner nok heilt sikkert noko fint Hihi!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...