tirsdag 2. desember 2014

Snart er det fine mammaperm året omme...

Da har desember allerede kommet og etter 3 travle oppussingsmåneder har støvet endelig begynt å bli fanget av støvsugeren. Jeg har heldivis rukket å kjøpe og pakke inn gaver, slik at vi kan bruke desember til å kose oss. Dette året i mammapermisjon gikk så utrolig fort, og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke har rukket å kjede meg en eneste gang. Skulle ønske jeg fikk noen dager som gikk litt sakte nå. Men hva er sjansen for det...i desember? Lillesøster har rukket å bli 10 mnd, og snart er det tid for å starte på jobb igjen. Jeg grugleder meg. Det blir bra å ha litt tid for seg selv - som en ferie. Men samtidig kommer jeg til å savne å ha god tid til å tusle med alle aktivitetene jeg har holdt på med i det siste. Og hva skjedde egentlig med året jeg skulle blogge så mye??? Hvor ble det av???



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...