torsdag 1. mars 2012

Hverdagen krever

Hadde en plan om å fylle på med masse innlegg med en gang jeg startet denne bloggen. Men sånn har det ikke blitt. Har unnskyldninger så det holder. Den første er lys...når man kommer hjem fra jobb om dagen er det jo nesten mørkt ute. Hvordan får man tatt lyse fine interiørbilder da.
Det var ikke tid, lys eller ryddig hjemme, derfor er dette bildet hentet fra Shutterstock

Jeg må si jeg har fått en ny respekt for dere interiørbloggere. Hvordan rekker dere å bake kaker, ta bilder av unger og omdekorere huset til alle høytider? Ok, jeg lover jeg skal bli flinkere. Men har også en annen unnskyldning. Jeg har en perfeksjonist i meg. Alt skal liksom være perfekt før jeg kan ta bilder. Dette må det bli en slutt på. Derfor skal jeg ved første anledning ta litt bilder av litt rot, og legge ut.

Jeg lover jeg skal ta meg sammen og få lagt ut noen bilder snart. Har masse planer, så må bare få satt dem ut i livet først.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...