fredag 11. april 2014

Påske

Da står påsken for døra og vi har mange ting planlagt. I helga skal vi til Røros på hyttetur sammen med venner, og i neste uke får vi besøk fra England.

Innimellom blir det sikkert tid til å få flyttet planter ut i drivhuset, for stua er nå full av planter. Tror kanskje jeg må ha litt varme i huset, for jeg har lest at tomatplanter skal ha ganske høy minimumstemperatur. Foreløpig har jeg fått til: tomat, chili, aubergine, squash, brekkbønner, aspargesbønner, div. salatplanter og masse krydderurter. Jeg har også funnet et fikentre på plantasjen som har fått masse blad. Har derimot ikke fått sitron og appelsinfrøene mine til å spire. Her må jeg kanskje ut å kjøpe et ferdig tre, men så langt har jeg kun funnet sitrontre med frukt som ikke kan spises. Da er det jo ikke så mye vits i det. Noen som vet hvor man kan kjøpe sitrontre med spiselig frukt?

3 kommentarer:

  1. Kos deg i påsken:)så flink du er med å plante så masse!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. mmm,synes jeg kjenner lukten av karse :)

    SvarSlett
  3. Så flink du er og dyrke godiser da:))
    Og det er jo så fint og:)

    Ha en fin påske!
    KOS dere ♥

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...