tirsdag 18. desember 2012

The stars are brightly shining

Jeg tror jeg er så glad i jula fordi det er den eneste tida i året som er magisk. Da kan alt skje. Og alt som er viktig kommer i fokus. Familie og venner. Man tenker på de som ikke er her lenger. De man gjerne skulle vært sammen med.


Jeg har kanskje en slags julereligion. Jeg tror på jula. Man kjenner at det er noe som er større enn en selv og man føler seg liten, men samtidig trygg. Nesten litt melankolsk. Jeg kan bli rørt til tårer av en julesang. Og det er ekstra magisk når en har en liten pjokk man kan skape nye minner sammen med,.

8 kommentarer:

  1. Så nydelig skrevet:)
    Og fine bilder:)

    Fin adventstid til deg og dine:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Så fint det var her hos deg ☺ Legg meg til som følgjar hos deg, ønsker deg ei flott føjulstid, klem Kjersti

    SvarSlett
  3. Hei skjønne deg:)
    Så nydelig skrevet og så fine bilder,er blitt så glad i stjerner og denne tida er litt magisk,når ein kommer i stemning med julemusikk og alt,det er ei flott tid:)
    Gleder meg til å feire jul og pynte og spise god mat!!!
    Ein flott kveld til deg:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Helt enig!
    Du har satt ord på det mange føler tror jeg!
    Nyt førjulstiden- det er den beste:-)
    Venting OG forventning på én gang!

    Klem

    SvarSlett
  5. Så sant - fint skrevet og fine bilder !

    SvarSlett
  6. Gode, fine ord og nydelige bilder!
    Klem til deg <3

    SvarSlett
  7. Digger navnet på bloggen din! Så det hos Krossmyra og måtte inn her og se:) liker denne bloggen!! Ta gjerne en titt inn på gunstig:)
    Finfin adventstid til deg!
    -gunstig hilsen-

    SvarSlett
  8. Superkjekt at du vil følge bloggen min! Veldig koselig at du stakk innom gunstig:)
    Har lagt meg til som følger av deg nå, noe som var vanskelig i går da det bare krøkket seg til når jeg brukte iphonen:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...