torsdag 17. april 2014

Påskepyntet hus klart til invasjon...

Da er vi tilbake fra hyttetur, og skal være i byen resten av påska. Vi får besøk fra England i kveld og det kribler i magen på både store og små. Det er min venninne som jeg studerte sammen med i Edinburgh som kommer sammen med sin 1 år gamle datter. Lillegutt har telt ned dager i flere uker, og har prøvd å lære seg litt engelsk.Vi har vasket og pyntet huset og alt er klart til ei trivelig påskehelg.
Disse eggene kjøpte jeg på Kremmerhuset, og så printet jeg ut små bilder og limte på med decoupage lim. Ble det ikke fint?
Lillegutt koser seg med å lage kanelboller

2 kommentarer:

  1. Så koselig med besøk:)kos dere og ha ei forsatt fin påske!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. høres koselig ut med besök, kan tenke meg dere vil kose dere mye. masse fint påskepynt du har, knallsøt den lille kaninen. god påske :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...