onsdag 21. januar 2015

Dukkehus

I dag tenkte jeg at jeg skulle vise frem dukkehuset jeg og lillegutt lagde til tantebarnet i julegave. Jeg fikk jo et sånt Lundby hus når jeg var liten, og lekte masse med det. Men jeg la merke til at i USA har de masse fine dukkehus i alle forskjellige slag.

Dette huset kjøpte vi som en flatpakke. Så var det bare å ta fram limpistol og decoupage lim for å sette sammen og pynte det. Dette bildet ble tatt før vi fikk satt lys i det, så det ble enda finere til slutt, men det ble gitt bort før jeg fikk tatt bilder av det. Jeg fant huset på ebay til en billig penge, og det er av merket Greenleaf, i tillfelle noen skulle ha lyst til å prøve seg. Jeg har fortsatt et hus til liggende i ei eske som vi skal lage til lillesøster, men jeg har ikke summet meg til å pakke det ut enda. Kanskje det er en påskeaktivitet?

2 kommentarer:

  1. oh my!!!! jeg er forelska! noe så fantastisk!
    ha en suuuper dag<3
    klem Cathrine

    SvarSlett
  2. Åh, så nydelig! Skulle ønske Lille-min var et par år yngre. <3

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...