fredag 6. februar 2015

Lillesøsters 1 årsdag


Den 4. februar ble lillesøster 1 år. Tenk så fort tiden har gått! Jeg blir litt sentimental når jeg tenker på hvor fort disse små vokser. Vuuusj og plutselig er tiden forbi. Her gjelder det å ta vare på alle de gode øyeblikkene.

Har forresten en anbefaling. Jeg har tidligere kjøpt kaker på lokale bakeri - og sist gang ble jeg sjokkert over hvor mye en pitteliten kake kostet. Så denne gangen bestilte jeg kake fra Kakemakeren. Det var genialt. Denne store fine kaka fikk jeg for bare 450 kr, og den var pyntet så fint. Den er sikkert dobbelt så stor som den kaka jeg kjøpte på bakeriet som kostet like mye. Man kan "lage sin egen kake" på denne nettsiden (tilpasse innhold, skrive tekst, laste opp bilde osv...) og så henter man den på en lokal butikk. GENIALT! Dette er IKKE et sponset innlegg, bare en anbefaling.

4 kommentarer:

  1. Gratulerer med prinsessen ♡
    Tiden flyr virkelig :))

    Herlig dekket og nydelig kake:)
    Hørtes lurt ut, men det er bare i Trondheim kanskje?

    Ha en fin kveld :))

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for gratulasjoner.

      Du kan forresten bestille kaker over hele Norge :)

      Ha ei superfin uke!

      Slett
  2. Så koselig dekket bord og fin kake! Kjenner jeg gleder meg til å feire 1-års dagen til min lille prinsesse til sommeren :)

    Klem fra Jijji

    SvarSlett
  3. Gratulerer med overstått dag! :) Lekker kake og nydelig dekket bord. God helg! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...