fredag 19. februar 2016

På tide å komme seg ut av vinterdvalen...


Jeg kjenner at det begynner å bli på tide å komme seg ut av vinterdvalen. Nå er det mer lys om dagene, og jeg gleder meg til å ta bilder igjen. Denne vinteren har jeg kjent veldig på mangelen på lys og dermed også energi. Jeg elsker tiden før jul, og pynte og lage og pakke og alt det der. Men når jula er ferdig, havner jeg i et sånt vakuum. Men nå begynner ting å snu. Jeg hørte faktisk fuglene kvitre om vår, da jeg gikk hjem fra jobb, og det finnes ikke finere lyd i hele verden syns jeg. God helg til dere, og kom dere ut i lyset!


1 kommentar:

  1. Sånn er det her og :)
    Den der dvalen kjenner jeg godt, etter den fine FØRjulstiden :)

    Kos at du våkner til liv da, alltid fin inspo her hos deg :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...