mandag 14. januar 2013

Min favorittgave

En av de beste julegavene jeg fikk denne jula var denne globusen. Den hadde mannen min lagt merke til at jeg likte, og gått rundt å lett etter. Vanligvis må jeg levere ei detaljert ønskeliste, for han har ikke peiling altså. Så den er jeg veldig fornøyd med, til tross for at mannen sier den er feil, og truer med å sveise den om. Jordkloder skal ha 15 graders helling sier han, og det har han selvsagt rett i. Men hvem bryr seg? Boka under globusen er en kjempesmart oppbevaringsboks, der en kan gjemme fjernkontroller osv. Den var en julegave fra meg til meg :) 

Nå lurer jeg på om du fikk noe fint til jul? 


Fikk en fin kasse fra House Doctor til å ha ting på bordet i, fra min kjære søster.

5 kommentarer:

  1. Fiiiine julegaver:) en sånn oppbevaringsbok(s) kunne jeg godt tenke meg! globusen var også tøff!
    ønsker deg en fin start på uka:)
    klem nina

    SvarSlett
  2. For en smart oppbevaringsboks til fjernkontroller o.l. :)
    Hvor får man tak i slike?

    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei. Jeg fant oppbevaringsboka mi på Browns som er en liten uavhengig interiørbutikk på Sirkus shopping i Trondheim. Men ser de selger de bl.a. her http://www.vakrerom.no/nettbutikk/populaere-produkter/bok-til-oppbevaring-stor.html. De er laget av house doctor.

      Klem

      Slett
  3. Kjempefin globus!:D Flinke mannen din da! :)
    Favoritten i år må nok være reinsdyrskinnet jeg fikk av Mamma og Pappa:) Men så fikk jeg noen strålende gaver fra søstrene mine også:) ..Så alt i alt veldig fornøyd med alt:D

    SvarSlett
  4. Så nydelige gaver og den globusen var lekker;)flinke mannen din som gav deg så flotte gaver!
    Eg var så fornøyd med to heimastrikka puter eg fekk til jul,skal ikkje så masse til for å bli gla,hihi!

    Fine ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...